Promovăm afaceri din industria alimentară
Datoria noastră ca și proprietari de afaceri este să ne uităm în viitor, sa creăm o viziune pentru afacerea noastră și să încercăm să vedem ce se va întâmpla.
Să ne informăm.
Ce se întamplă în economie, în tehnologie, în modul de a gândi și a cumpăra al consumatorului?
Să luăm decizii!
Ești copleșit de operațiunile de zi cu zi?
Ai dificultăți în a găsi timpul necesar pentru a te concentra asupra marketingului afacerii tale?
Ai timp și resurse limitate?
Sau poate nu știi cum și de unde să începi promovarea afacerii tale, sau care ar fi cea mai eficientă cale?
Competiția multinaționalelor e covârșitoare?
Crezi că nu e nicio cale prin care să poți face față bugetelor imense de marketing ale marilor branduri?
Agenția noastră de marketing e specializată în industria de food
Ajutăm doar afacerile din acest segment. Putem să te ajutăm să ajungi la clienți noi, să generezi lead-uri și să iți crești veniturile prin campanii de marketing digital targetate.
Într-o industrie competitivă precum cea alimentară, este esențial să ai o prezență online puternică pentru a rămâne competitiv. Putem să te ajutăm să creezi o identitate de brand puternică, să iți diferențiezi afacerea de competitori.
Înțelegem că bugetele de marketing sunt limitate și fiecare leu contează. Agenția noastră te poate ajuta să maximizezi profitul investiției prin strategii de marketing rentabile care conduc la rezultate.
Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de marketing, tu concentrează-te pe ceea ce faci cel mai bine – gestionarea afacerii tale!
O afacere în industria produselor alimentare nu poate sta pe loc, ori se dezvoltă, ori moare!
Website și optimizare
Creăm website-uri ca-n filme, dar fără bugetul de la Hollywood
La noi la agenție, facem website-uri super cool care să arate mai bine decât pantofii tăi preferați.
Și nu trebuie să îți faci griji, procesul de creare este ușor și distractiv, ca și cum ai fi la petrecerea ta preferată!
Email Marketing
Descoperă potențialul Email Marketingului
Construim o listă de abonați la email și trimitem newslettere regulate cu actualizări, promoții și oferte exclusive pentru a menține publicul angajat și pentru a încuraja afacerile repetate. Personalizăm emailurile și ne asigurăm că oferă valoare destinatarilor.
Publicitate Online
Nu îți irosim bugetul
Utilizăm Google și/sau Facebook Ads pentru a ajunge la un public mai larg.
Vizăm demografii, interese sau locații geografice specifice pentru a ne asigura că anunțurile sunt văzute de potențiali clienți relevanți.
Utilizăm imagini captivante și texte persuasive pentru a capta atenția și a încuraja click-urile către site-ul tău.
Marketing De Conținut
Conținut care vinde,
nu doar care umple spațiul
Da, conținutul nostru e atât de delicios încât vei vrea să-l savurezi în fiecare zi! Îl distribuim prin intermediul blogurilor, newsletterelor, ghidurilor sau infograficelor, astfel încât să ajungă la publicul dorit. Deci, hai să punem mâna la “furculițe” și să începem să creăm cele mai gustoase idei de conținut pentru afacerea ta!
Despre buget
Cum îți imparti bugetul de marketing?
Dacă te-ai hotărât să investești în marketing pentru afacerea ta(ceea ce nu e o idee rea), bineînțeles că trebuie să aloci un buget.
Ce buget?
Asta depinde de foarte mulți factori și nu iți pot recomanda o anumită sumă „din burtă”, însă dacă spre exemplu dorești sa investești 100 lei, iată cum ar trebui distribuiți în ordinea importanței:
Crearea unui site web
Alocă aproximativ 30-40 de lei din buget pentru a crea un site web bine proiectat si responsiv. Un site web profesional si ușor de utilizat ajută la îmbunătățirea prezenței afacerii tale online și poate atrage noi clienți.
Publicitate pe rețele sociale
Alocă aproximativ 20-25 de lei din buget pentru a promova cu reclame platite afacerea pe retelele sociale precum Facebook, Instagram, LinkedIn, etc. Prin promovarea afacerii tale pe aceste platforme, poti ajunge la o audienta larga si puteti atrage noi clienti pe website.
Campanii de Google Ads
Aloca aproximativ 10-15 lei din buget pentru a rula campanii de publicitate prin intermediul Google Ads. Aceste campanii pot fi personalizate pentru a ajunge la o audienta specifica si ajuta la cresterea traficului si a vizibilitatii site-ului. De asemenea vei putea vedea rata de respingere si alte cifre care iti vor spune daca ti-ai facut bine avatarul de client.
Optimizarea SEO
Un website fara trafic nu iti aduce prea multe beneficii. Optimizarea SEO pentru website este o strategie importanta pentru a atrage trafic organic si pentru a imbunatati clasamentul site-ului in motoarele de cautare, cum ar fi Google. Aloca aproximativ 15 lei din buget pentru a implementa cateva strategii de optimizare SEO
Campanii de email marketing
Aloca aproximativ 10-15 lei din buget pentru a crea si trimite campanii de email marketing catre lista de abonati(daca exista) sau catre clientii existenti. Aceste campanii pot fi folosite pentru a promova oferte speciale, reduceri, noutati sau alte informatii relevante pentru afacerea ta.
Content Marketing
Aloca aproximativ 10 lei din buget pentru a crea si distribui continut valoros si informativ despre produsele sau serviciile oferite de afacerea ta. Acest continut poate fi distribuit prin intermediul blogului site-ului web si a retelelor sociale.