Test marketing Leave a Comment / By Mihai / martie 7, 2023 Introdu adresa de e-mail 1. Afacerea are un website da nu None 2. Afacerea are o pagina de Facebook da nu None 3. Afacerea are o pagina de LinkedIn da nu None 4. Afacerea are un canal de YouTube da nu None 5. Afacerea are un canal de TikTok da nu None 6. Afacerea are un cont de Instagram da nu None 7. Afacerea are un profil complet pe Google My Business si este actualizat da nu None 8. Se posteaza de doua sau trei ori pe saptamana pe pagina de Instagram da nu None 9. Se posteaza regulat pe pagina de LinkedIn da nu None 10. Se posteaza o data pe saptamana un clip video pe YouTube da nu None 11. Se posteaza o data pe zi un clip video pe TikTok da nu None 12. Se posteza de doua sau trei ori pe saptamana pe pagina de Facebook da nu None 13. Afacerea deruleaza campanii PPC pe Google Aceste campanii sunt numite "pay per click" pentru că plătești doar atunci când cineva face clic pe anunțul tău și ajunge pe site-ul tău. În caz contrar, nu vei plăti nimic. Pentru a crea o campanie PPC, trebuie să creezi anunțuri relevante pentru cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta. Apoi, aceste anunțuri sunt afișate în rezultatele căutării Google atunci când cineva caută unul dintre termenii tăi cheie. Dacă utilizatorul face clic pe anunțul tău, va fi direcționat către site-ul tău, iar tu vei plăti o sumă mai mica sau mai mare de bani pentru acel clic. Costul pe clic poate varia în funcție de competitivitatea cuvintelor cheie și de industria ta. da nu None 14. Exista o strategie de marketing de continut pentru Social Media (de exemplu, infografice, podcast-uri, videoclipuri) relevante pentru industria in care activeaza firma, nu se posteaza la intamplare catzei sau pisici da nu None 15. Exista o strategie de marketing platit pe retelele sociale (de exemplu, campanii publicitare cu reclame platite pe Facebook, YouTube sau Instagram) da nu None 16. Afacerea are un program de loialitate pentru clienti spre exemplu recompense sub forma de puncte de loialitate, cashback, reduceri, produse gratuite sau alte avantaje da nu None 17. Se foloseste o strategie de SEO SEO (Search Engine Optimization) este procesul de optimizare a unui site web și a conținutului său pentru a îmbunătăți clasificarea acestuia în motoarele de căutare, cum ar fi Google, Bing sau Yahoo. Scopul principal al SEO este de a obține trafic organic (gratuit) și de a crește vizibilitatea site-ului pe pagina de rezultate a motoarelor de căutare.Există diferite tehnici de SEO, care includ:Optimizarea cuvintelor cheie, crearea de link-uri, optimizarea meta-titlurilor și a descrierilor, optimizarea website-ului da nu None 18. Website-ul apare in prima pagina pe Google pentru un cuvant cheie Un cuvant cheie este ceea ce cauta un potential client pe un motor de cautare. Acesta poate fi format si din mai multe cuvinte sau o expresie da nu None 19. Website-ul are pagina de blog cu articole relevante pentru clienti da nu None 20. Afacerea are recenzii online de la clienti da nu None 21. Website-ul este responsiv, adaptabil la dispozitivele mobile da nu None 22. Exista un sistem de monitorizare si gestionare a reputatiei online a afacerii Un set de tehnici și instrumente folosite pentru a monitoriza și evalua ce se spune despre afacerea ta pe internet și pentru a gestiona reputația ta online. Ex: Analiza feedback-ului clienților(atât pozitiv, cât și negativ), Gestionarea recenziilor, Identificarea problemelor și a tendințelor da nu None 23. S-a creat o lista de cuvinte cheie relevante pentru afacere si sunt integrate in continutul website-ului si pe canalele de comunicare Cuvintele cheie sunt termeni sau fraze relevante pentru produsele sau serviciile unei companii, care sunt utilizate în cadrul strategiilor de marketing online pentru a ajuta la optimizarea motoarelor de căutare (SEO) și pentru a ajuta utilizatorii să găsească site-ul web al companiei în căutările lor. da nu None 24. Se folosesc instrumente de monitorizare a traficului si comportamentului utilizatorilor pe website-ului de exemplu Google Analytics sau Hotjar da nu None 25. S-a facut o analiza a publicului tinta si s-a creat un profil detaliat al clientilor ideali De exemplu, dacă o companie produce produse de îngrijire a pielii, clientul țintă poate fi femeile cu vârsta între 25 și 40 de ani, care sunt interesate de produse naturale și au un venit mediu sau ridicat. Prin definirea acestei piețe țintă, compania poate dezvolta reclame care sa fie adresate exact acestor persoane, produsele care să se adreseze nevoilor și preferințelor acestor clienți, astfel încât să poată crește vânzările și satisfacția clienților. da nu None 26. S-a creat o lista de emailuri a clientilor si se foloseste pentru campanii de marketing si pentru a le oferi informatii si promotii exclusive da nu None 27. Exista un plan de actiune pentru a imbunatati conversiile pe website Scopul acestei strategii este de a convinge vizitatorii sa ia o anumita actiune dorita pe site. contact, cumparare, abonare la newsletter, etc da nu None 28. Se monitorizeaza concurenta si tendintele de marketing in industria in care activeaza afacerea da nu None 29. Exista o strategie de marketing prin intermediul evenimentelor (de exemplu, expozitii sau webinarii) da nu None 30. Eforturile financiare sunt directionate SI spre retentia clientilor existenti, nu doar pentru atragerea de noi clienti da nu None 31. Se foloste un sistem de automatizare a marketingului (de exemplu, emailuri automate sau campanii de retargeting) da nu None Daca ai vreo sugestie sau comentariu, te rog sa scrii mai jos. Multumesc! Click "Arata rezultat" pentru rezultatul testului tau Time's up